Najlepšie, najzdieľanejšie a najčítanejšie natívne články za rok 2017 na SME

Autor: SME Creative | 19.12.2017 o 12:39 | (upravené 26.2.2018 o 14:29) Karma článku: 10,05 | Prečítané:  5950x

Pozrite si výber toho najlepšieho, čo vzniklo v obsahovom štúdiu SME Creative pre viac než dve desiatky klientov. Aj Kristína v tom trošku mala prsty.

Takto pred rokom sme písali naše prvé úspechy a zhŕňali to najlepšie. To sme ešte netušili, že príde rok, kedy nás osloví ešte viac klientov, naše články budú čítanejšie a ešte o kúsok lepšie. Za posledný rok ste články z našej tvorby prečítali skoro 1 MILIÓN-krát. Priemerne ste na nich strávili tri a pól minúty a zahŕňali články pre vyše 25 klientov.

Toto sú naše NAJ za rok 2017:

Najčítanejší článok vznikol pre klienta Generali v rámci jesenného náboru. Zaznamenal skoro 140 000 zobrazení stránky. Vznikol v spolupráci s Diorama a WAVEMAKER.

article_photo

Náš najzdieľanejší článok na Facebooku vznikol pre klienta Šariš pri uvádzaní novej zlatej dvanástky. Mal takmer 7000 zdieľaní. Vznikol v spolupráci s WAWEMAKER.

article_photo

Článok, ktorý mal najdlhšiu priemernú strávenú dobu za uplynulý rok, bol pre klienta ČSOB o Horskej záchrannej službe. Čítali ste ho priemerne viac ako 8 minút. Vznikol v spolupráci s UMWW.

article_photo

Natívny longform, na ktorom sme pracovali najdlhšie bol tiež pre klienta ČSOB o dopravných nehodách. Pracovali sme na ňom vyše dvoch mesiacov. Vznikol tiež v spolupráci s UMWW.

article_photo

Za posledný rok sme nadviazali spoluprácu na samostatnej sekcii pre klienta Kaufland. Vznikla séria pútavých reportáží z toho, ako sa vyrábajú veci, ktoré si kupujete. Vznikol v spolupráci s NEUROPEA.

Reportáž z mliekarne

article_photo

Reportáž z pekárne

article_photo

Reportáž z výrobne klobás a jaterníc

article_photo

Minulý rok sme mali celoročnú spoluprácu s pivom Pilsner Urquell. Tento rok sme pre nich pripravili longform, pri ktorom sme vypili najviac piva. Vznikol v spolupráci s WAWEMAKER.

article_photo

A tento rok sme začali trochu experimentovať aj s formátmi, tak vznikol tento kvíz pre Tatra banku. Vznikol v spolupráci s agentúrou Zenith.

article_photo

Ďakujeme za dôveru našim klientom, lebo bez nich by sme sa teraz nemali úplne čím chváliť. Takže tento blog venujeme im.

Ak chcete vedieť viac, sledujte nás na Facebooku, alebo nám napíšte na našej stránke SME Creative.

Poznámka: Tvorba sponzorovaného obsahu sa riadi Pravidlami pre spoluprácu medzi inzerentmi a redakciou pri tvorbe natívnej reklamy. SME Creative je komerčné oddelenie vydavateľstva Petit Press a nie je súčasťou redakcie denníka SME.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

Autorská strana Beaty Balogovej

Trump sa hrá so svetom ako rozmaznané dieťa

Trump je zrkadlom ich horšieho ja, ktoré museli často skrývať pred svojimi deťmi, susedmi či zamestnávateľom.

SVET

Vlastizrada. Trumpa kritizujú za podlizovanie sa Putinovi

Európa sa obáva, či sa môže ešte na USA spoliehať.


Už ste čítali?