Spraviť z kampane pre klienta viral je pre každé kreatívne štúdio úspech. Nám sa to podarilo pri tomto článku, ktorý mal cez 60 000 zobrazení. Návod však neexistuje. Dať si ako cieľ spraviť virál je jednou z 24 chýb, o ktorých píše portál Content Marketing Institute. Ako to teda napraviť? Obsah sa robí, aby bol užitočný pre čitateľov. A buď sa stane, alebo nestane virálnym. Tak to vidí Chad Pollitt, viceprezident pre publikum z Native Advertising Institute.
1. TheTab & Royal Bank of Scotland: How Much Are You Actually Going To Spend Freshman Year?
Pre mnohých prvákov na vysokej škole musí byť ťažko predstaviteľné, ako veľmi ide štúdium do peňazí. Najmä v krajinách, kde je typické, že zaň zaplatíte viac ako v Bratislave za trojizbový byt. Royal Bank of Scotland pomocou jednoduchého testu, ktorý preskúma životný štýl študenta, vyhodnotí, ako veľmi vzdialená je jeho finančná predstava od reality. A na pozadí je pravdaže možnosť otvoriť si účet v tejto banke a čerpať študentskú pôžičku s výhodnými podmienkami.
2. Apartment Therapy & Arm&Hammer: The Messy Truth
Tipy, ako udržať domácnosť čistú, kolujú po sociálnych sieťach už roky a každý poriadkumilovný človek už predsa dávno vie, že na vodný kameň je ocot jednotka na trhu. Štúdio Apartment Therapy zašlo ešte ďalej a zasadilo tvrdý úder výrobcom čistiacich prostriedkov. Prášok na pečenie je výborný na leštenie, čistenie alebo ako pohlcovač pachov. Nehovoriac o jeho tradičnom využití v gastronómii. Pozrite si tieto štyri videá pre klienta Arm&Hammer
a objavte aj ďalšie tipy, ako navždy vyhrať boj s neporiadkom.
3. Washington Post & Siemens: Defending Against A Cyberattack
Do problematiky kybernetických útokov nás skvelou grafikou zobral Washington Post spolu s firmou Siemens. Aké dôsledky môže mať napadnutie elektrárne hackermi a vírusmi, si môžete preklikať na tomto linku.
4. PureWow & Essie: How to Dot A Dot
Popularitu krátkych videí na Facebooku využila značka kozmetiky na nechty Essie spolu so lifestyleovou stránkou pre ženy PureWow. Zabudnite na francúzsku manikúru, aktuálne letia bodky! Ako na ne, si pozrite na Facebook stránke PureWow.
5. SME Creative & Kaufland: Prísne kontroly a veľa tepla. Takto sa vyrába mlieko
V auguste sa v médiách skloňovala téma ceny masla a s ňou súvisiaci nedostatok mlieka. Akými procesmi musí mlieko prejsť, aby sme si ho mohli naliať v pohodlí domova, sme skúmali v našom kreatívnom štúdiu. Prečítajte si náš článok pre klienta Kaufland, ktorý zaujme pútavým obsahom a výbornými fotografiami.
Ak chcete vedieť viac, sledujte nás na Facebooku, alebo nám napíšte na našej stránke SME Creative.
8 najlepších príkladov sponzorovaného obsahu, ktoré ste na SME čítali v roku 2016