reklama

August v natívnej reklame: Ako spraviť bodku za letom (lakom na nechty)

Od návodu na bodkovanú manikúru, cez cyber útoky na elektrinu v domácnosti, po 24 chýb v content marketingu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Spraviť z kampane pre klienta viral je pre každé kreatívne štúdio úspech. Nám sa to podarilo pri tomto článku, ktorý mal cez 60 000 zobrazení. Návod však neexistuje. Dať si ako cieľ spraviť virál je jednou z 24 chýb, o ktorých píše portál Content Marketing Institute. Ako to teda napraviť? Obsah sa robí, aby bol užitočný pre čitateľov. A buď sa stane, alebo nestane virálnym. Tak to vidí Chad Pollitt, viceprezident pre publikum z Native Advertising Institute.

Obrázok blogu
(zdroj: Content Marketing Institute)

1. TheTab & Royal Bank of Scotland: How Much Are You Actually Going To Spend Freshman Year?

Pre mnohých prvákov na vysokej škole musí byť ťažko predstaviteľné, ako veľmi ide štúdium do peňazí. Najmä v krajinách, kde je typické, že zaň zaplatíte viac ako v Bratislave za trojizbový byt. Royal Bank of Scotland pomocou jednoduchého testu, ktorý preskúma životný štýl študenta, vyhodnotí, ako veľmi vzdialená je jeho finančná predstava od reality. A na pozadí je pravdaže možnosť otvoriť si účet v tejto banke a čerpať študentskú pôžičku s výhodnými podmienkami. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu
(zdroj: The Tab)

2. Apartment Therapy & Arm&Hammer: The Messy Truth

Tipy, ako udržať domácnosť čistú, kolujú po sociálnych sieťach už roky a každý poriadkumilovný človek už predsa dávno vie, že na vodný kameň je ocot jednotka na trhu. Štúdio Apartment Therapy zašlo ešte ďalej a zasadilo tvrdý úder výrobcom čistiacich prostriedkov. Prášok na pečenie je výborný na leštenie, čistenie alebo ako pohlcovač pachov. Nehovoriac o jeho tradičnom využití v gastronómii. Pozrite si tieto štyri videá pre klienta Arm&Hammer

a objavte aj ďalšie tipy, ako navždy vyhrať boj s neporiadkom.

Obrázok blogu
(zdroj: Apartment Therapy)

3. Washington Post & Siemens: Defending Against A Cyberattack

Do problematiky kybernetických útokov nás skvelou grafikou zobral Washington Post spolu s firmou Siemens. Aké dôsledky môže mať napadnutie elektrárne hackermi a vírusmi, si môžete preklikať na tomto linku

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu
(zdroj: Washington Post)

4. PureWow & Essie: How to Dot A Dot

Popularitu krátkych videí na Facebooku využila značka kozmetiky na nechty Essie spolu so lifestyleovou stránkou pre ženy PureWow. Zabudnite na francúzsku manikúru, aktuálne letia bodky! Ako na ne, si pozrite na Facebook stránke PureWow.

Obrázok blogu
(zdroj: PureWow)

5. SME Creative & Kaufland: Prísne kontroly a veľa tepla. Takto sa vyrába mlieko

V auguste sa v médiách skloňovala téma ceny masla a s ňou súvisiaci nedostatok mlieka. Akými procesmi musí mlieko prejsť, aby sme si ho mohli naliať v pohodlí domova, sme skúmali v našom kreatívnom štúdiu. Prečítajte si náš článok pre klienta Kaufland, ktorý zaujme pútavým obsahom a výbornými fotografiami. 

Obrázok blogu
(zdroj: SME Creative)

Ak chcete vedieť viac, sledujte nás na Facebooku, alebo nám napíšte na našej stránke SME Creative.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

8 najlepších príkladov sponzorovaného obsahu, ktoré ste na SME čítali v roku 2016

SME Creative

SME Creative

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obsahová a kreatívna agentúra. Náš tím novinárov a copywriterov pomáha značkám vytvárať kvalitný a originálny obsah na mieru každému klientovi. Viac nájdete na našom webe - http://creative.sme.sk. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu