Február v natívnej reklame: Článok o octe s (takmer) vulgarizmom v titulku

Autor: SME Creative | 6.3.2017 o 8:22 | Karma článku: 4,16 | Prečítané:  564x

Nedávna štúdia Business Insider ukázala, že do roku 2021 bude natívna reklama tvoriť až 74% všetkej reklamy na americkom trhu.

Hoci je náš trh stále pozadu, podobný vývoj sa dá očakávať aj u nás, aj keď s miernym meškaním.

Zo štúdie Business Insider vyplýva, že dariť sa bude najmä natívnym videám a obsahom na sociálnych sieťach. Je tiež predpoklad, že sponzorovaný obsah, teda kvalitný obsah, za ktorý platí klient, sa v priebehu nasledujúcich piatich rokov stane najrýchlejšie rastúcim formátom natívnej reklamy.

Počas mesiaca február vzniklo v zahraničí množstvo zaujímavých obsahov, ktoré vznikli v spolupráci značiek a vydavateľov. Vyberáme niekoľko ukážok, ako pekne to môže dopadnúť, ak sa spojí značka, dobrý nápad a vhodný kanál.

1. attn: + Match.com: The Differences In How Men And Women Look At Dating

Obsahy, ktoré vo februári vznikli boli ovplyvnené sviatkom zaľúbených 14. februára. Na Valentína vyšiel na spravodajskej stránke attn: článok o slobodných a nezadaných a ich zvykoch pri randení. Vznikol v spolupráci s online zoznamkou, ktorá zaujímavému textu poskytla údaje.

2. POP SUGAR + Suja: WTF Is Drinking Vinegar and Why Do I Need It?

Pop Sugar je lifestylový portál, ktorý sa venuje šoubiznisu, móde, kráse a trendom. V poslednej dobe je však obľúbený pre svoje sekcie fitness a zdravého životného štýlu. To využila značka Suja na predstavenie nového produktu - octu na pitie. Článok je príkladom toho, akým pre čitateľa užitočným a odľahčeným spôsobom sa dá pripraviť predstavenie nového produktu. V tomto prípade jednoznačne najviac urobil titulok. 

3. Huffington Post + Caterpillar: From the ground up

Aj Caterpillar, firma podnikajúca s ťažkými strojmi a motormi našla spôsob, akým osloviť širšie publikum. Nadácia amerického giganta v strojárstve je sponzorom rozsiahleho textu so silnými fotografiami, videom, mapou a grafom. Text prepája dve naoko absolútne nesúvisiace témy - postavenie žien v Tanzánii a miestne energetické problémy. Výsledok sa vyrovná (ak nie predbehne) redakčný obsah portálu Huffington Post.

4. Esquire + Hugo Boss: 2017 Hollywood Mavericks

Digitálna verzia lifestylovej autority, akou je Esquire sa spojila s ikonickou značkou Hugo Boss. Stvorili samostatnú sekciu týkajúcu sa mužov Hollywoodu a obliekaniu. Načasovanie bolo ideálne, kedže týždne pred a aj týždne po odovzdávaní Oscarov tieto témy v spoločnosti rezonujú.

5. Mashable + Icelandair: Hotspots for history buffs

Mashable je digitálne médium venovaný predovšetkým mladšej generácii. V spolupráci s leteckou spoločnosťou Icelandair pripravili vizuálne pekný cestovateľský článok o mestách s bohatou históriou. To, že ide o sponzorovaný článok je jasné už v úvode, kde sa spomínajú výhody cestovania s islandskou aerolinkou, napríklad viac priestoru pre nohy či wi-fi pri ich gatoch.

SME Creative + Tatra banka: O kreditkách, platení mobilom aj hypotékach

Vo februári pokračovala aj naša spolupráca s Tatra bankou. V týždňových intervaloch sme pripravili tri užitočné články, ktoré boli uverejnené v ekonomickej sekcii SME.sk a objavili sa ja na titulke spravodajského portálu. Článok o dizajne kreditných kariet, text o porovnaní kultúry bývania Slovákov a zvyškom Európy a spracovanie bezpečnosti online platieb a platieb mobilom si spolu prečítalo viac ako 50 000 čitateľov.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Keď každý chápe jedno slovo inak. Prečo sa Trump s Kimom nestretne

V posledných dňoch sa na príprave summitu nepracovalo. Trump jeho zrušením prekvapil aj spojencov.

PRIMÁR

Hrozí cukrovka iba tým ľuďom, ktorí jedia veľa cukru?

Ak človek odopiera sladké, neznamená to, že mu nehrozí cukrovka.


Už ste čítali?