Január v natívnej reklame: Úžasné ľudské príbehy na videu sponzorujú tabletky

Autor: SME Creative | 1.2.2017 o 9:00 | Karma článku: 3,71 | Prečítané:  335x

Už prvý mesiac nového roka napovedá, že rok 2017 bude veľkým rokom sponzorovaného obsahu všade vo svete. 

„Mrzí ma to, že to poviem, no reklama v Quartz je lepšia než veľa redakčných článkov na niektorých tech portáloch,“ povedal pred časom Ben Rooney, bývalý šéf sekcie techniky Wall Street Journal Europe.

Zdá sa, že tento výrok v súčasnosti neplatí len pre sponzorovaný obsah tech & business webu Quartz, ale aj pre mnohé iné svetové portály. Úroveň platených článkov sa naustále zvyšuje a v niektorých prípadoch takéto články dosahujú úroveň (a niekedy až prevyšujú) úroveň redakčného obsahu.

Predpokladáme, že práve v tomto duchu sa bude niesť aj rok 2017. Prinášame vám päť príkladov pekného a úspešného sponzorovaného obsahu, ktorý vo svete stihol vzniknúť v januári 2017.

1. Digital Trends + Canon: In Real Life 

Uznávaný portál obsahujúci recenzie technologických noviniek vytvoril v spolupráci so značkou Canon článok o fotoaparáte Canon EOS 80D, a to tak, že traja rôzni fotografi popísali svoju prvú skúsenosť s novinkou. Článok plný pekných fotografií a skúseností skutočných používateľov je vizuálne veľmi atraktívny.

2. National Geographic + United Technologies: Urban Expeditions

Samostatnú sekciu na National Geographic sponzoruje americká technologická spoločnosť. Sekcia obsahuje pekné infografiky, kvízy a články týkajúce sa ekológie a trendov ochrany životného prostredia.

3. FX + Washington Post: Un/Civilized

To, že seriály sú výborným obsahom pre sponzorované články potvrdil už niekoľkokrát Netflix. Krásny bsah sa však vydaril aj WP Brand Studio. Článok o temnej stránke Londýna 19. storočia s dobovými ilustráciami a interaktívnou mapou vznikol pre britský historický televízny seriál Taboo z produkcie BBC One a FX. 

4. Advil + People: American Doers

Pilulky proti bolesti zasponzorovali na webe People sekciu obsahujúcu videá s príbehmi obyčajných ľudí a ich povolaní. Trénera boxu, tesárku, ženu, ktorá vlastnými rukami stavia dedinu a ďalších ľudí spája fakt, že ich každodenný život sprevádza bolesť. Videá sú urobené tak pekne, že vás to jednoducho baví pozerať.

5. Make in India + CNN: Infrastructure

Na spravodajskom portáli CNN sa objavil interaktívny grafický obsah sponzorovaný iniciatívou indickej vlády 'Make in India'. Prostredníctvom interaktívnej grafiky približuje súčasnú situáciu v Indii a veľkolepý projekt novej infraštruktúry. Malé množstvo textu a maximum údajov v infografikách podávajú komplikovanú tému čitateľovi naozaj príjemným a prehľadným spôsobom.

V SME Creative sme v januári odštartovali spoluprácu s viacerými novými klientmi. Jedným z nich je aj spoločnosť Metro.

METRO + SME - Dilema školských jedální: Z eura musia vyčarovať zdravé jedlo

V spolupráci so spoločnosťou METRO, ktorá sá dlhodobo venuje téme stravovania detí, sme pripravili longform na túto tému. Prostredníctvom rozhovoru s vedúcou školskej jedálne v Bratislave, vyjadrení odborníčok na výživu detí či citovaním noriem ministerstva školstva sme ponúkli komplexný pohľad na kontroverznú a spoločensky významnú tému.

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

SVET

Keď každý chápe jedno slovo inak. Prečo sa Trump s Kimom nestretne

V posledných dňoch sa na príprave summitu nepracovalo. Trump jeho zrušením prekvapil aj spojencov.

PRIMÁR

Hrozí cukrovka iba tým ľuďom, ktorí jedia veľa cukru?

Ak človek odopiera sladké, neznamená to, že mu nehrozí cukrovka.


Už ste čítali?