8 najlepších príkladov sponzorovaného obsahu, ktoré ste na SME čítali v roku 2016

Autor: SME Creative | 12.1.2017 o 14:10 | (upravené 12.1.2017 o 15:14) Karma článku: 10,01 | Prečítané:  9511x

Ako sa darilo SME v natívnej reklame v uplynulom roku? Vybrali sme príklady, na ktoré sme najviac pyšní.

Keď sme v apríli 2016 zakladali kreatívne a obsahové štúdio SME Creative, nevedeli sme, aký veľký bude dopyt po našich službách. Inšpirovaní štúdiami ako T Brand Studio od New York Times alebo oddelením natívnej inzercie Buzzfeedu sme sa cítili sebavedomí. Predbežný záujem klientov nám napovedal, že by sa natívna reklama mohla stať trendom aj u nás (v USA jej stúpa popularita už od roku 2010). Ak ide o sponzorovaný obsah, tak sme iba tušili, že by sa z neho mohol stať reálny zdroj príjmov.

Realita však predčila všetky naše očakávania.

V roku 2016 sme pripravili vyše 80 článkov pre takmer 20 klientov z rôznych segmentov. Naše sponzorované články boli spolu zobrazené viac ako 700 000- krát s priemernou strávenou dobou skoro tri a pol minúty.

Tešíme sa, samozrejme, z každého článku, ktorý sme pre našich klientov pripravili. Medzi články, ktoré sa, podľa nášho názoru, najviac vydarili, patria tieto:

Príbehy o práci z domu pre klienta ČSOB

article_photo (Jakub a Nora)

Viete akí sú súčasní mladí? Zisťovali sme to v článku pre Urban Residence

article_photo (Welin Nagyová)

Kožné problémy a neprestajné svrbenie vedia urobiť zo života peklo. Reportáž sme pripravili pre klienta Indulona

article_photo (Peter Višňovský)

Toto sú najkultovejšie postavičky z reklám. A patrí medzi ne aj Pišta Lakatoš nášho klienta Orange

article_photo (reprofoto YouTube)

Dochádzať z dediny, alebo žiť v meste? Čo sa viac oplatí sme písali pre klienta VÚB

article_photo (pexels.com)

Tri generácie, jeden dom a príbeh, ako dokážu spolu žiť. Viacgeneračné domy pre klienta Tatra Banka

article_photo (Welin Nagyová)

Pre projekt Bivio sme pripravili článok o pracovných možnostiach ľudí s mentálnym postihnutím

article_photo (Bivio)

Pivo Pilsner Urquell máme špeciálne radi (aj) vďaka recenziám, ktoré pre nich píšeme. Napríklad takúto z Michaloviec.

article_photo (Viktória Mirvajová)

Je pre nás dôležité, aby naše články mali pre čitateľa vysokú hodnotu a zároveň plnili ciele našich klientov. Preto ďakujeme čitateľom za priazeň a klientom za dôveru. V roku 2017 už pre vás chystáme ďalšiu natívnu reklamu a špeciálne články. Máte sa na čo tešiť!

Ak chcete vedieť viac, sledujte nás na Facebooku, alebo nám napíšte na našej stránke SME Creative.

Poznámka: Tvorba sponzorovaného obsahu sa riadi Pravidlami pre spoluprácu medzi inzerentmi a redakciou pri tvorbe natívnej reklamy. SME Creative je komerčné oddelenie vydavateľstva Petit Press a nie je súčasťou redakcie denníka SME.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

TECH

Veľký objav astronómov, ďaleké planéty môžu mať vodu aj život

V systéme Trappist-1 je sedem Zemi podobných planét. Tri z nich môžu mať oceány z tekutej vody.

KOMENTÁRE

Každý astronóm a tvorca nových liekov im pripomína, aké sú nuly

Namiesto cesty ľudstva na Mars, rozprávajú blázni o malom človeku.


Už ste čítali?