8 najlepších príkladov sponzorovaného obsahu, ktoré ste na SME čítali v roku 2016

Autor: SME Creative | 12.1.2017 o 14:10 | (upravené 12.1.2017 o 15:14) Karma článku: 10,09 | Prečítané:  9870x

Ako sa darilo SME v natívnej reklame v uplynulom roku? Vybrali sme príklady, na ktoré sme najviac pyšní.

Keď sme v apríli 2016 zakladali kreatívne a obsahové štúdio SME Creative, nevedeli sme, aký veľký bude dopyt po našich službách. Inšpirovaní štúdiami ako T Brand Studio od New York Times alebo oddelením natívnej inzercie Buzzfeedu sme sa cítili sebavedomí. Predbežný záujem klientov nám napovedal, že by sa natívna reklama mohla stať trendom aj u nás (v USA jej stúpa popularita už od roku 2010). Ak ide o sponzorovaný obsah, tak sme iba tušili, že by sa z neho mohol stať reálny zdroj príjmov.

Realita však predčila všetky naše očakávania.

V roku 2016 sme pripravili vyše 80 článkov pre takmer 20 klientov z rôznych segmentov. Naše sponzorované články boli spolu zobrazené viac ako 700 000- krát s priemernou strávenou dobou skoro tri a pol minúty.

Tešíme sa, samozrejme, z každého článku, ktorý sme pre našich klientov pripravili. Medzi články, ktoré sa, podľa nášho názoru, najviac vydarili, patria tieto:

Príbehy o práci z domu pre klienta ČSOB

article_photo (Jakub a Nora)

Viete akí sú súčasní mladí? Zisťovali sme to v článku pre Urban Residence

article_photo (Welin Nagyová)

Kožné problémy a neprestajné svrbenie vedia urobiť zo života peklo. Reportáž sme pripravili pre klienta Indulona

article_photo (Peter Višňovský)

Toto sú najkultovejšie postavičky z reklám. A patrí medzi ne aj Pišta Lakatoš nášho klienta Orange

article_photo (reprofoto YouTube)

Dochádzať z dediny, alebo žiť v meste? Čo sa viac oplatí sme písali pre klienta VÚB

article_photo (pexels.com)

Tri generácie, jeden dom a príbeh, ako dokážu spolu žiť. Viacgeneračné domy pre klienta Tatra Banka

article_photo (Welin Nagyová)

Pre projekt Bivio sme pripravili článok o pracovných možnostiach ľudí s mentálnym postihnutím

article_photo (Bivio)

Pivo Pilsner Urquell máme špeciálne radi (aj) vďaka recenziám, ktoré pre nich píšeme. Napríklad takúto z Michaloviec.

article_photo (Viktória Mirvajová)

Je pre nás dôležité, aby naše články mali pre čitateľa vysokú hodnotu a zároveň plnili ciele našich klientov. Preto ďakujeme čitateľom za priazeň a klientom za dôveru. V roku 2017 už pre vás chystáme ďalšiu natívnu reklamu a špeciálne články. Máte sa na čo tešiť!

Ak chcete vedieť viac, sledujte nás na Facebooku, alebo nám napíšte na našej stránke SME Creative.

Poznámka: Tvorba sponzorovaného obsahu sa riadi Pravidlami pre spoluprácu medzi inzerentmi a redakciou pri tvorbe natívnej reklamy. SME Creative je komerčné oddelenie vydavateľstva Petit Press a nie je súčasťou redakcie denníka SME.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

DOMOV

Armádny generál: S migmi si načas vystačíme, no bude to drahšie

Udržanie starých stíhačiek bude drahé, Rusi si môžu zapýtať viac. Nebo by nám však dočasne mohli ochrániť aj Česi či Poliaci.

Nadhľad Matie Lenickej

Radi by sme mali istotu, že ráno ešte bude svetlo

Rozumieme, komu najviac nahráva a vyhovuje Kiskova kauza.

Komentár Petra Schutza

Gajdošovi sa veriť nedá, pre Danka

V Smer-SNS-Híd je kapitán veľkým pánom.


Už ste čítali?