reklama

8 najlepších príkladov sponzorovaného obsahu, ktoré ste na SME čítali v roku 2016

Ako sa darilo SME v natívnej reklame v uplynulom roku? Vybrali sme príklady, na ktoré sme najviac pyšní.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Keď sme v apríli 2016 zakladali kreatívne a obsahové štúdio SME Creative, nevedeli sme, aký veľký bude dopyt po našich službách. Inšpirovaní štúdiami ako T Brand Studio od New York Times alebo oddelením natívnej inzercie Buzzfeedu sme sa cítili sebavedomí. Predbežný záujem klientov nám napovedal, že by sa natívna reklama mohla stať trendom aj u nás (v USA jej stúpa popularita už od roku 2010). Ak ide o sponzorovaný obsah, tak sme iba tušili, že by sa z neho mohol stať reálny zdroj príjmov.

Realita však predčila všetky naše očakávania.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V roku 2016 sme pripravili vyše 80 článkov pre takmer 20 klientov z rôznych segmentov. Naše sponzorované články boli spolu zobrazené viac ako 700 000- krát s priemernou strávenou dobou skoro tri a pol minúty.

Tešíme sa, samozrejme, z každého článku, ktorý sme pre našich klientov pripravili. Medzi články, ktoré sa, podľa nášho názoru, najviac vydarili, patria tieto:

Príbehy o práci z domu pre klienta ČSOB

Obrázok blogu
(zdroj: Jakub a Nora)

Viete akí sú súčasní mladí? Zisťovali sme to v článku pre Urban Residence

Obrázok blogu
(zdroj: Welin Nagyová)

Kožné problémy a neprestajné svrbenie vedia urobiť zo života peklo. Reportáž sme pripravili pre klienta Indulona

Obrázok blogu
(zdroj: Peter Višňovský)

Toto sú najkultovejšie postavičky z reklám. A patrí medzi ne aj Pišta Lakatoš nášho klienta Orange

Obrázok blogu
(zdroj: reprofoto YouTube)

Dochádzať z dediny, alebo žiť v meste? Čo sa viac oplatí sme písali pre klienta VÚB

Obrázok blogu
(zdroj: pexels.com)

Tri generácie, jeden dom a príbeh, ako dokážu spolu žiť. Viacgeneračné domy pre klienta Tatra Banka

Obrázok blogu
(zdroj: Welin Nagyová)

Pre projekt Bivio sme pripravili článok o pracovných možnostiach ľudí s mentálnym postihnutím

Obrázok blogu
(zdroj: Bivio)

Pivo Pilsner Urquell máme špeciálne radi (aj) vďaka recenziám, ktoré pre nich píšeme. Napríklad takúto z Michaloviec.

Obrázok blogu
(zdroj: Viktória Mirvajová)

Je pre nás dôležité, aby naše články mali pre čitateľa vysokú hodnotu a zároveň plnili ciele našich klientov. Preto ďakujeme čitateľom za priazeň a klientom za dôveru. V roku 2017 už pre vás chystáme ďalšiu natívnu reklamu a špeciálne články. Máte sa na čo tešiť!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak chcete vedieť viac, sledujte nás na Facebooku, alebo nám napíšte na našej stránke SME Creative.

Poznámka: Tvorba sponzorovaného obsahu sa riadi Pravidlami pre spoluprácu medzi inzerentmi a redakciou pri tvorbe natívnej reklamy. SME Creative je komerčné oddelenie vydavateľstva Petit Press a nie je súčasťou redakcie denníka SME.

SME Creative

SME Creative

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Obsahová a kreatívna agentúra. Náš tím novinárov a copywriterov pomáha značkám vytvárať kvalitný a originálny obsah na mieru každému klientovi. Viac nájdete na našom webe - http://creative.sme.sk. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu